Direktlänk till inlägg 10 april 2013

tillbaka

Av Marielle Månsson - 10 april 2013 16:30

Det var ett tag sen jag skrev här , men jag har inte känt för att skriva, har har funderingar på att sluta blogga.

Men här kommer i alla fall en uppdatering hur det har gått med bröllopsplaneringen, jag tycker vi har kommit rätt lång, mat och tårta är beställt, blommor till min brudbukett,till tärnan och bordsdekrationen är bestämt. Patrik har  varit iväg med sin bestman Jonas och provat sina kläder, och jag har redan fått se en bild på hur patrik kommer se ut, han är jätte fin i det :)

jag  har varit iväg en andra gång i vinslöv och fick lagt upp min klänning, denna gången var min tärna sofie med mig, även hon hittade en jätte fin klänning som hon kommer ha på sig på bröllopet. Jag längtar tills jag får ha min klänning på mig igen, de som redan har sett mig i den säger att jag  är jätte vacker i den och jag känner mig verkligen vacker ´och fin i den.

Bordsplaceringen har vi priminärt gjort men ska göras helt klar sen när vi vet helt säkert hur många som kommer, men som det ser ut nu så kommer de flesta som vi har  bjudit och det är ju jätte kul :)

det var nog allt , kommer inte på mer

NU vill jag bara ha vår och värme och att Maj månad ska komma så  patrik och min STORA DAG kan komma, ser verkligen fram emot den och allt roligt som kommer hända före och efter bröllopet <3


ps glömde ju att skriva att jag har varit iväg hos carro för håruppsättning och om någon vecka ska jag ditt igen för att sminkas, så allt sånt flyter på bröllopsdagen. ds

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marielle Månsson - 29 april 2013 13:58

Bröllopet närmar sig med stora steg, nu är det bara 26 dagar kvar :) Just nu känns det som långt ditt men det kommer gå så fort ditt. I helgen som var träffade jag och hjärtat toastmastern/ toastmadamen och gick igenom hela bröllopsdagen tidsmässig...

Av Marielle Månsson - 21 november 2012 20:57

Det var ett tag sen jag skrev bloggen, inte för att det inte har hänt något roligt , för det har det utan helt enkelt att jag inte kännt för det . Senast jag skrev så handlade det om mitt grupparbete i religon, det har ju hänt en del sedan dess, ku...

Av Marielle Månsson - 9 oktober 2012 14:45

Som ni redan vet så läser jag religonkunskap. Och just nu så håller vi på en med  grupparbete. Min grupp har valt, kristendom och hur kyrkans ställning är nu idag och förr i tiden och om den kommer förändras. Idag var vi  iväg i malmö för att intervj...

Av Marielle Månsson - 22 september 2012 12:26

igår när jag skrev om att jag hade varit  iväg och prövat brudklänning så hade jag upp mot 40 stycken läsare men inga kommentarer. Det är ju kul att ni är nyfikna på mitt liv genom att ni går in och läser min blogg men ni kunde väl skriva någon komme...

Av Marielle Månsson - 21 september 2012 12:53

idag var jag och Marlene, en vän till mig i vinslöv i butiken Ateljé MB och kollade på brudklänningar. När vi satt i bilen på vägen ditt så började de pirra lite, tanken i huvudet var, det är verkligen sant, jag ska gifta mig, jag är iväg för och  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards