Alla inlägg under november 2012

Av Marielle Månsson - 21 november 2012 20:57

Det var ett tag sen jag skrev bloggen, inte för att det inte har hänt något roligt , för det har det utan helt enkelt att jag inte kännt för det .

Senast jag skrev så handlade det om mitt grupparbete i religon, det har ju hänt en del sedan dess, kursen är nu slut och jag väntar på besked om jag har klarat den eller inte. Har jag gjort det så kan jag ansöka om mitt examensbevis.

Jag har även börjat söka jobb inom förskolan, får se hur länge det tar innan jag får något jobb.


På hemmafronten händer det alltid något, är vi inte bortbjudna så har vi saker och göra här hemma. Kul och ha och göra men ibland kan det bli för mycket.

Bröllopsplaneringarna går framåt men g-d vad mycket man ska tänka på . Kan ju säga att det är en del jobb med att planera ett bröllop men det är kul med ....


Nu ikväll så var jag och hjärtat och kollade på vigselrirngar, jag hittade en, som jag verkligen gillar, den är jätte fin. Idag blev ännu mer verkligt att lilla jag ska gifta mig. Jag ser fram emot den dagen.


vill avsluta med och skriva att min kärlek för patrik blir bara starkare och starkare.Jag vet att jag gifter mig med rätt person. Han är verkligen mannen i mitt liv. Vi är perfekta för  varandra. älskar dig patrik, till er andra ha det bra så hörs vi.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards