Alla inlägg under juni 2012

Av Marielle Månsson - 14 juni 2012 12:27

nu i en månad, lite mer än det kanske så har jag och hjärtat planerat inför vårt bröllop  nästa år. Redan nu har vi kommit rätt långt i vår planering, bla  kyrkan, prästen,var bröllopsfesten ska hållas är redan klart. Sen vet vi vem som ska fotografera, vem som ska hjälpa mig med sminket, frisyren osv på bröllopsdagen.

Vi har även utsett vem vi vill ha som marskalk och tärna till vårt bröllop.... den är ena är tillfrågad ochden andra ska tillfrågas snart.

sen har jag börjat titta på brudbukett och brudklänning och jag vet ungefär hur jag vill ha dem....

det känns bra att vi har kommit rätt långt i planeringen redan, jag tycker det är bättre och börja i tid än och börja försent och måste stressa igenom planeringen....

Jag ser verkligen fram emot vårt bröllop <3

Av Marielle Månsson - 8 juni 2012 10:43

igår kväll var en riktigt underbar och trevlig dag.... men på dagen var det tråkigt, satt mest vid datorn och tänkte på patrik, som var på jobbet men sen när han kom hem så blev det bra. Kvällen började med att han kom hem och överraskade  med att han hade varit och köpt lite gott vin på systemet och att det blev grillning ikväll med en god vän .... sen efter att ställt vinet på kylning så gick vi ner till glada och tog en liten fika och kollade på studenterna.... tycker det blev mindre flak för varje år som går..... sen när vi kollat klart på det så gick vi och handlade för ikväll sen gick vi hem och lagade underbart god mat..... och drack mousserande vin, en ny sort som kommit in på systemet, riktigt god var den ... kommer nog köpas hem fler gånger.... efter vi hade ätit så satte vi oss på balkongen och njöt av det fina vädret och så delade vi  en flaska vin..... riktigt mysigt och avkopplande var det och sitta där ute...

så gårdagen är jag riktigt nöjd med :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards