Alla inlägg under maj 2012

Av Marielle Månsson - 20 maj 2012 20:20

Denna helgen har varit helt underbar och händelserik. Tack ni som har varit med och förgyllt den och särskilt tack till mitt hjärta som överraska mig flera gånger denna helgen.

Ena överraskning var att vi var ute och åt igår kväll, det blev på Ninnas :) mysigt och gott var det....

och så fick jag skilda världar säsong 6 :) har redan börjat kollat på den.

Nu ser jag fram emot helgen som kommer och särskilt den 25 Maj <3<3<3



Av Marielle Månsson - 14 maj 2012 15:48

nu är jag ett steg närmre målet, för några dagar sen så blev jag äntligen godkänd på mitt examensarbete och kan nu lägga det åt handlingarna. Det känns lite konstigt men känns väldigt bra också. Det var ju mycket tid man lade ner på det. Nu har jag publicerat det på nätet också. Ska bara lämna in en blankett till handledaren sen behöver jag inte tänka mer på det.

Det som gäller nu är att jag ska försöka klara min matematik tenta som är i slutet av maj. Jag hoppas att jag klarar det men det är svårt men en sak som jag märker sen tidigare när jag har läst till denna tenta är att jag är mycket mer målmedveten. jag vill bara få det gjort och få det godkänt. Det som också är skillnad sen förra gången jag läste till tentan är att jag nu enbart kan koncerntrera mig på tentan och inget annnat,vilket nog gör det lättare för mig. Men vi får se hur det går den 28 maj då jag skriver tentan.


Annnars har det inte hänt så mycket, jag och hjärtat planerar lite för framtiden och det är så himla mysigt och kul. Ser verkligen fram emot allt som kommer hända <3



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards