Alla inlägg under juli 2012

Av Marielle Månsson - 10 juli 2012 19:37

idag på förmiddagen så var jag med patrik när han gjorde ett jobb hos en vän till oss. Han skulle montera en toalett,vask och  duch... sätta rören på plats och så. Det är mer jobb med det än vad man kan tro... mitt hjärta var så  duktig, mäte,sågade och monterade så rören skulle passa ihop. Jag tyckte det var  rätt kul och kolla på, det ger ju en liten inblick på patriks jobb.... Jag tycker det hör ihop att man  intressera sig för den andra partners jobb om man har ett förhållande...

sen efter  vi hade varit  där och gjort det klart så åkte vi ut till daniel och marie. Marie skulle hjälpa mig med matematiken, det gick rätt bra... sen vid halv 5-5 åkte vi hem och lagade middag sen körde vi  till löberöd och hantverksgården och kollade hur där ser ut... lokalerna var fina, och där fanns det mesta där om man ska anordna en fest  eller bröllop där....

och nu för en stund sen så kom vi hem igen... nu blir det att sitta vid datorn en stund....



Av Marielle Månsson - 6 juli 2012 11:12

igår firade jag och patrik att vi  har varit  ett par i ett år. Jag hade  inga större förväntningar på kvällen mer än att vi skulle äta en god middag på kvällen. Men när mitt kära hjärta kom hem från jobbet så hade han med sig lite överraskningar, han hade köpt en prinsesstårta, lite cider och en present till mig, jätte fin är den.... Jag blev verkligen glad och överraskad, jag hade inte förväntat mig nåt mer än en god middag med världens bästa sällskap och fästman.

Kvällen var jätte mysig, vi åt middag sen satte vi oss ute på balkongen och drack cider och åt tårta. Det var riktigt mysigt och skönt och sitta där så det blev någon timme där.

Sen gick vi  in och la oss i sängen... Patrik somnade rätt tidigt men han behövde få  en god natts sömn....


idag går han på semester.... ska bli mysigt  och ha semester tillsammans med honom.....

älskar mitt liv tillsammans med världens finaste och omtänksammaste sambo och fästman

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards